فروش فوق العاده سایپا ویژه اعیاد شعبانیه + فروش فوق العاده ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی

بدینوسیله به اطلاع متقاضیان محترم می رساند که شرایط فروش فوق العاده محصولات گروه خودروسازی سایپا به شرح جدول زیر اعلام می گردد:

متقاضیان محترم از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ به مدت ۲ روز به صورت شبانه روزی می توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام نمایند. لازم به ذکر است شرکت در این طرح صرفا از طریق آدرس فوق امکان پذیر بوده و در صورت استفاده متقاضی از سایر آدرس ها، عواقب آن رعهده متقاضی خواهد بود.

شرایط فروش فوق العاده ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی

به همین ترتیب در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوبه مجلس شورای اسلامی به تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۹، گروه خودروسازی سایپا امکان ثبت نام یک دستگاه از محصولات مطابق جدول ذیل را برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آن ها پس از تاریخ قانون مذکر متولد شده اند، به شرح این بخشنامه فراهم نموده است.

شرایط فروش فوق العاده ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی

نکته ۱: در صورتیکه تعداد متقاضیان مشمول در این بخشنامه بیش از ظرفیت فروش باشد. پس از بزرگواری قرعه کشی، در صورت منتخب شدن امکان ثبت نام نهایی و واریز وجه خودرو فراهم می گردد و در غیر این صورت برای تمامی مادران مشمول که شرایط آن ها به تائید سازمان های ذیربط برسند، امکان ثبت نام نهایی و واریز وجه میسر خواهد شد.

نکته ۲: در صورت لزوم برگزاری قرعه کشی بر اساس موارد اشاره شده در نکته ۲، قرعه کشی این بخشنامه (ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) به صورت جداگانه اما همزمان با بخشنامه ۵۰۶۷۸۱ مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ صورت می پذیرد و اطلاعات منتخبین طرح مذکور به سازمان ثبت احوال ارسال می گردد تا پس از شناسایی مادران حائز شرایط امکان ثبت نام نهایی و واریز وجه برای ایشان میسر گردد.

نکته ۳: متقاضیان تا زمان برگزاری قرعه کشی و اعلام منتخبین، هیچ گونه وجهی به حساب شرکت خودروساز واریز نخواهند نمود.

خودرو
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی