چگونه از فرش برای بزرگتر نشان دادن اتاق خود استفاده کنید

اکثر مردم حداقل یک اتاق یا فضای کوچک در خانه خود دارند که آرزو می کنند بزرگتر باشد. حتی زمانی که نمی‌توانید فضا را از نظر فیزیکی بزرگ کنید، راه‌هایی برای دستیابی به احساس فضای بزرگ‌تر از طریق استفاده از عناصر دکور به‌درستی انتخاب‌شده وجود دارد. فرش یکی از آن عناصر است. چه دیوار به دیوار بافندگی یا قالیچه منطقه روی نوع دیگری از کفپوش گذاشته شده، انتخاب فرش مناسب می تواند به فضای شما کمک کند بزرگتر به نظر برسد. در اینجا چند نکته برای تحقق آن وجود دارد.

 

نکات Broadloom

نصب دیوار به دیوار در یک اتاق می تواند با ایجاد تداوم به بزرگتر کردن فضا کمک کند. تغییر سطوح کف باعث توقف و شروع بصری برای چشم می شود. در مقابل، امتداد فرش از دیوار به دیوار به این معنی است که هیچ چیز مانع چشم نمی شود و در نتیجه این تصور را ایجاد می کند که فضا بزرگتر از آنچه هست است.

 

صنوبر / سانجا کوستیچ

 

نکات فرش منطقه ای

نکته کلیدی در استفاده از یک فرش فضایی برای کمک به بزرگ‌تر نشان دادن اتاق شما، استفاده از داده‌های اندازه صحیح فرش. یک اشتباه رایج در دکوراسیون که مردم مرتکب می شوند این است که یک قالیچه یا فرش خیلی کوچک را انتخاب می کنند که اتاق را متلاطم و ناهمگون نشان می دهد و در نتیجه آن را کوچکتر نشان می دهد.

اندازه فرش که برای اتاق شما بهینه است به عوامل مختلفی از جمله محل قرارگیری مبلمان شما بستگی دارد. همیشه به یاد داشته باشید که تمام مبلمان یک اتاق باید بالای فرش قرار گیرند. اگر دستیابی به این امر ممکن نیست، حداقل پایه های جلویی قطعات بزرگتر را روی فرش داشته باشید.

 

صنوبر / سانجا کوستیچ

 

رنگ

اکثر مردم با این مفهوم آشنا هستند که رنگ های روشن به بزرگتر کردن اتاق نسبت به رنگ های تیره کمک می کند. با این حال، این بدان معنا نیست که باید فرش سفید یا مایل به سفید را در سراسر خانه خود نصب کنید. استفاده از رنگ‌های روشن‌تر از رنگ مورد علاقه‌تان در کل فضا به گسترش بصری فضا کمک می‌کند. همچنین، رنگ‌های روشن‌تر نور خورشید (یا نور مصنوعی) بیشتری را نسبت به رنگ‌های تیره‌تر منعکس می‌کنند، بنابراین افزایش نور در فضا به احساس بازتری کمک می‌کند.

 

صنوبر / سانجا کوستیچ

 

الگوی

اگر می خواهید روی فرش یا قالیچه خود طرحی داشته باشید، مطمئن شوید که اندازه طرح متناسب با اندازه اتاق است. قاعده معمولی الگوهای بزرگتر برای اتاق های بزرگتر است. اما این قانون در سنگ نوشته نشده است و بیشتر به میزان فضای قابل رویت کف بستگی دارد. به عنوان مثال، یک اتاق کوچک که مبلمان زیادی ندارد می‌تواند الگوی بزرگ‌تری داشته باشد، در حالی که یک فضای بزرگ که مملو از مبلمان است ممکن است به الگوی کوچک‌تری نیاز داشته باشد. پوشش کف شما جزء مهمی از دکوراسیون اتاق شما است و می تواند تاثیر زیادی بر حس کلی اتاق داشته باشد. انتخاب کفپوش مناسب می تواند به بزرگتر شدن منطقه کمک کند.

 

صنوبر / سانجا کوستیچ

سبک زندگی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی