ابراهیم رئیسی چه برخوردی با رقبایش خواهد کرد؟

حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم، اظهار کرد: همواره در شرایط انتخابات رقابت‌هایی بین کاندیدها و هوادارانشان پیش می‌آید و هواداران در این رقابت‌ها شریک و سهیم می شوند؛ این شرایط در دوران خودش هیچ اشکالی ندارد، چراکه فضا رقابتی است.

وی ادامه داد:  اما انتخابات که تمام می شود فضای کشور باید به سمت همراهی،دلسوزی و همبستگی برای مصالح کشور پیش برود تا رئیس جمهور منتخب بتواند به همه مردم خدمت کند. 

این فعال سیاسی تاکید کرد: در حال حاضر نیز با پایان یافتن زمان رقابت‌ها و مشخص شدن دولت بعدی فضای کشور باید به سمت  همکاری و همدلی برود ان شاءالله. 

وی گفت: موضع ما برای همه انتخابات‌ها همین است؛ این طور نیست که چون آقای رئیسی رئیس جمهور شده چنین موضعی گرفته باشیم. ما معتقد هستیم بعد اعلام نتایج رقابت‌ها تمام می‌شود و  آنچه باقی می ماند رفاقت و همکاری است.

وی خطاب به رئیس جمهور منتخب گفت: هرگز رئیس جمهور منتخب مردم نباید احساس کند که همچنان در صحنه رقابت است و به سایرین به چشم رقیب نگاه کند. این وظیفه‌ای متقابل است و رقبای ایام انتخابات هم دیگر رئیس دولت را به چشم رقیب نباید ببینند. 

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: من دیدم بعضی از کاندیدها ضمن مناظرات و  پاسخ به سوالات نشان می دادند که دارای برنامه های مهمی برای اداره کشور هستند. آن‌ها زحمت کشیدند بعضی ها دو سال و  بعضی ها تا هشت سال بر روی برنامه‌هایشان کار کرده بودند و نخبگان، صاحبان افکار و اندیشه هایی را دور خود جمع کرده بودند تا با کمک آنان راه‌حل هایی تدوین کنند و حتی برنامه‌هایشان را کتابچه کرده بودند. من معتقدم ریس جمهور منتخب باید از این ظرفیت ها بهره  ببرد؛ حتی اگر آن افراد اعلام همکاری کردند نیز از حضورشان استفاده کند. عاقل آن است که عقول دیگران را به عقل خودش پیوند می زند.

27215

سیاسی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی