راهکاری برای آن‌ها که با چالش مدیریت شهرت در فضای مجازی مواجه‌اند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کتاب «ارتباطات بحران در رسانه‌های اجتماعی» نوشته ان ماری ون‌دن‌هارک با ترجمه عباس رضایی‌ثمرین، روزنامه‌نگار به چاپ دوم رسید.

در این کتاب مصادیق واقعی متعددی از بحران‌های به‌وجودآمده یا بسط‌یافته در بستر رسانه‌های اجتماعی مورد بررسی قرار گرفته و یک برنامه عملیاتی شامل استراتژی‌ها و تاکتیک‌های آزموده‌شده برای مدیریت ارتباطی این بحران‌ها ارائه شده است.

مخاطب کتاب «ارتباطات بحران در رسانه‌های اجتماعی» اهالی رسانه، مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی، فعالان رسانه‌های اجتماعی، مدیران، سیاستمداران، چهره‌های عمومی و همه کسانی هستند که با چالش مدیریت شهرت فردی یا سازمانی در فضای مجازی مواجه‌اند. کتاب در ۱۰ فصل تدوین شده و در فصول مختلف به مصادیق واقعی از بحران‌های مختلف ارتباطی و روند مدیریت آن‌ها اشاره شده است. 

نویسنده این کتاب ان‌ماری‌ ون‌دن‌هارک پژوهشگر روابط‌عمومی دیجیتال، ارتباطات بحران و امنیت سایبری است. او برای نگارش کتاب «ارتباطات بحران در رسانه‌های اجتماعی» با مدیران رسانه‌ای چندین سازمان‌ و شرکت بزرگ بین‌المللی درباره نحوه مدیریت بحران‌های ارتباطی به‌ویژه بحران‌هایی که در بستر شبکه‌های اجتماعی بسط یافته‌اند، به گفت‌وگو نشسته است. «جانسون‌اندجانسون»، «مک‌دونالد»، «فدرال‌اکسپرس»، «ناسا»، «بریتیش‌پترولیوم»، «شل» و… برخی از شرکت‌ها و سازمان‌هایی هستند که تجربه آن‌ها در مدیریت ارتباطی بحران‌ به‌ویژه در رسانه‌های اجتماعی در این کتاب مورد بررسی قرار گرفته، تجاربی که بعضی از آن‌ها توام با موفقیت بوده و برخی دیگر به شکست انجامیده است.

مترجم این کتاب عباس رضایی‌ثمرین، روزنامه‌نگار است که سابقه سال‌ها فعالیت در رسانه‌های مکتوب، الکترونیکی و تصویری را در کارنامه دارد. رضایی‌ثمرین پیش از این هم کتاب «چگونه با خبرنگاران مصاحبه کنیم» اثر الن استیونس را به فارسی برگردانده بود که پاییز ۹۶ از سوی انتشارات ثانیه منتشر و پس از آن چند بار تجدید چاپ شده است.

چاپ دوم کتاب «ارتباطات بحران در رسانه‌ها»  در ۱۵۶ صفحه و به بهای ۲۸ هزار تومان از سوی انتشارات ثانیه روانه پیشخوان کتاب‌فروشی‌ها شده است.

۵۷۲۵۹

دسته‌بندی نشده

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی