گیتی قاسمی: هنوز هم «پدرسالار»، پرطرفدارتر از برخی سریال‌های امروز است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گیتی قاسمی، بازیگر تلویزیون که این روزها مشغول ایفای نقش در سریال «زیرخاکی» است، باور دارد که کیفیت ساخت سریال‌های تلویزیون کاهش پیدا کرده است. 

او در این‌باره می‌گوید: «من موافق این موضوع هستم که کیفیت ساخت سریال‌های تلویزیون کاهش پیدا کرده است، حتی بعضی اوقات دلم از بازیگران آن سریال‌ها می‌گیرد، چون می‌دانم آن فرد تا چه اندازه توانمند است اما در یک قالبی قرار می‌گیرد و بسیار بد بازی می‌کند. همه این عوامل در ساخت سریال تاثیرگذار است. بازیگری فقط یک بخش از ساخت سریال است. ممکن است هنگام ساخت سریال، بازیگردانی در کار نباشد تا سریال را باورپذیر کند، در نتیجه گاهی اوقات، مخاطب جای این‌که گریه کند، می‌خندد، همین موضوع باعث می‌شود اعتماد تماشاچی از بین برود و در نهایت بگوید من اصلا تلویزیون تماشا نمی‌کنم، چرا نباید کاری کنیم که مردم تلویزیون تماشا کنند؟»

قاسمی درباره سریال‌هایی که درگذشته ساخته می‌شد ادامه داد: «ما یک زمانی سریال‌هایی بی‌نظیر و جذاب مثل «سربداران»، «همسران»، «آرایشگاه زیبا» و «پدر سالار» را داشتیم. شاید اگر الان کسی دیالوگ‌های «پدر سالار» را ببیند، بگوید چه کسی این‌گونه صحبت می‌کند، اما اگر دوباره پخش شود، همه آن را تماشا می‌کنند و مخاطبانش بیش‌تر از برخی سریال‌های امروز خواهد بود.»

متن کامل گفت‌وگو با گیتی قاسمی را در خبرآنلاین بخوانید.

۵۸۲۴۵

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی