محمد میرکیانی: تغییر تهیه‌کننده‌ها در صدا و سیما، طبیعی است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فصل دوم سریال «حکایت‌های کمال» با تغییر تهیه‌کننده، پاییز امسال جلوی دوربین می‌رود.

قدرت‌الله صلح‌میرزایی، کارگردان سینما و تلویزیون، درباره تولید فصل دوم سریال «حکایت‌های کمال» گفت: «سریال در فصل اول تولید و مورد اقبال مخاطب قرار گرفت. طرح را به شبکه دو سیما ارائه دادیم و دوستان از تولید فصل دوم سریال استقبال کردند. من پیشنهاد دو کار سینمایی داشتم اما به خاطر تولید فصل دوم سریال و اقبال مخاطب ترجیح دادم این سریال را کارگردانی کنم. هم‌اینک گروه مشغول نگارش فصل دوم بر اساس کتاب «حکایت‌های کمال» نوشته آقای میرکیانی هستند و احتمالا پاییز امسال، کار را جلوی دوربین می‌بریم. در حال حاضر تهیه‌کننده فصل دوم سریال، آقای ابراهیم طالبی‌کاشانی در حال آماده‌سازی مقدمات تولید این سریال هستند و امیدواریم بتوانیم پاییز کار را جلوی دوربین ببریم.»

محمد میرکیانی، نویسنده کتاب «حکایت‌های کمال» نیز درباره تولید فصل دوم سریال گفت: «طرح تولید سریال را در سال ۹۶ به سیمافیلم ارائه دادم که در آن زمان آقای اشکان تهیه‌کننده بودند؛ با موافقت سیمافیلم به دلیل بروز مشکلاتی، تهیه‌کنندگی کار به محسن شایانفر رسید.»

او ادامه داد: «در فصل اول علاوه بر نویسنده کتاب و طراح سریال، ناظر کیفی اثر هم بودم که کار موفقی تولید و روانه آنتن شد. با توجه به عملکرد آقای شایانفر و تعیین یک تهیه‌کننده معین در امور مالی پروژه جهت همکاری با ایشان در امور محوله، دوستان در سازمان با بررسی شرایط فصل اول تصمیم به تغییر تهیه‌کننده گرفتند که امری طبیعی است و در فصل جدید با حضور آقای طالبی‌کاشانی به عنوان تهیه‌کننده کار جلوی دوربین خواهد رفت.»

این نویسنده ادامه داد: «تغییر تهیه‌کننده در سازمان صداوسیما مرسوم است و صرفا جهت بالا بردن کیفیت اثر و ایجاد فضای متفاوت و خلاقانه صورت می‌گیرد و به مفهوم زیر سوال بردن کار تهیه‌کننده نیست. در زمانی که مدیر گروه کودک شبکه دو سیما هم بودم، جهت ایجاد تنوع و تحرک بیشتر تلاش می‌کردیم در سریال‌هایی که فصل‌های مختلف داشت، تهیه‌کننده را تغییر دهیم؛ به صورت نمونه سریال «سیام و تیام» در سه فصل ساخته شده و سه تهیه‌کننده آقایان فرخنده کیش، رنجبر و احمدی عهده‌دار این امر بودند که امری کاملا طبیعی است و به مفهوم زیر سوال بردن کار دوستان نبود. امیدوارم این فصل هم مانند فصل گذشته بتواند نظر مخاطب را جلب کند.»

۵۷۵۷

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی