کمدین «خندوانه» در مهمانی «دست در دست»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در برنامه دوشنبه ۳۱ خردادِ «دست در دست» روح الله حریزاوی معاون راهبری و استان های سازمان تبلیغات اسلامی نیز حضور دارد. همچنین مبین درّپور خواننده تربت جامی و از استعدادهای نوجوان برنامه عصر جدید در کنار میثم درویشیان پور کمدین کشورمان فضایی مفرح به این برنامه شبانه می بخشند.  

برنامه «دست در دست» به مناسبت دهه کرامت به صورت جُنگِ شاد شبانه و با موضوعات مرتبط با عِرق و عزت ملی به مدت 10 شب روانه آنتن شده و در فضایی متفاوت با مهمانانی ویژه به گفتگو می‌پردازد.

همچنین  موشن ‌گرافی‌های دیدنی و گزارش‌هایی با موضوعات مرتبط از دیگر بخش‌های این برنامه است که تقدیم بینندگان علاقمند به جُنگ‌های شبانه خواهد شد.

«دست در دست» یک شب‌نشینی و دورهمی از جنس مردم است. مهمانانی از اقشار مختلف شامل هنرمندان، ورزشکاران و چهره‌های شناخته شده، نخبگان جوان و نیروهای جهادی دور یک میز کنار هم قرار می‌گیرند و درباره یک موضوع واحد از مباحث روز گرفته تا موضوعات و دغدغه‌های اصلی مردم، کرونا و … با هم گفتگویی صمیمانه را پیش می‌برند.

«دست در دست» کاریست از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدّادی و اجرای سیاوش عقدایی که ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن می شود .

۵۸۵۸

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی