تک نت ارائه دهنده پرسرعت ترین خدمات اینترنت TD LTE در کشور

اینترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE)، آخرین نسل از اینترنت ثابت است که درمقایسه با سایر سرویس‌های اینترنت ADSL، از سرعت بالاتری برخوردار است. این تکنولوژی فاقد محدودیت‌های مکانی، نیاز به استفاده از خط‌های تلفن و ظرفیت خالی در مراکز مخابراتی است. همچنین از پایداری بالاتری در آپلود و دانلود بهره برده است.

فناوری TD-LTE، براساس زمان‌بندی برای ارسال و دریافت در شبکه استفاده می شود. این فناوری، با استفاده از سیم‌کارت، قابلیت اتصال به اینترنت پرسرعت ثابت نسل چهارم را دارد. گفتنی است این سیم‌کارت‌ها، امکان برقراری تماس و پیامک را ندارند.  

یکی از عمده‌ترین مزایای اینترنت TD-LTE نسبت به سایر اینترنت‌ها این است که برای راه‌اندازی آن، به خط تلفن هیچ‌ نیازی نخواهید داشت. بلکه به‌راحتی با استفاده از مودم و سیم‌کارت تک نت می‌توانید آن را راه‌اندازی کنید. TD-LTE، تجربه سرعت بالاتر را بدون محدودیت‌های فناوری قدیم مانند محدودیت مکانی و عدم امکان جابه‌جایی مودم فراهم می‌کند. از دیگر ویژگی‌های مثبت این فناوری این است که ظرفیت قابل‌توجهی را به دانلود اختصاص داده است؛ درنتیجه درصورت افزایش بار ترافیکی، امکان افزایش ظرفیت دارد. افرادی که به بازی‌های آنلاین علاقه‌مند هستند، به‌دلیل پینگ پایین و پایداری بالای این فناوری، می توانند بدون بروز مشکل کندی سرعت بازی کنند.

ویژگی های اینترنت پر سرعت TD-LTE

  •  بدون محدودیت های مخابراتی
  •  نصب و راه اندازی سریع
  •  پوشش دهی در سراسر کشور
  •  سرعت و پایداری بالا
  •  سرعت دانلود تا ۴۰ مگابیت و آپلود ۴ مگابیت
  •  عدم نیاز به خط ثابت
  •  سهولت در جابه جایی

بهترین سرویس اینترنت پر سرعت کدام سرویس است؟ یا چه نوع سرویس اینترنت پر سرعتی برای محل کار یا منزل مناسب است؟

برای پاسخ دادن به این سوالات باید عنوان کنیم که در حال حاضر استفاده از فناوری اینترنت پر سرعت TD-LTE شاید بهترین گزینه برای دریافت اینترنت پر سرعت نسل چهارم باشد به خاطر اینکه بعد از پایان یافتن دوران اینترنت Dial-Up سرویس های پر سرعتی مانند ADSL وارد میدان شدند اما در برخی موارد به واسطه محدودیت هایی که این سرویس به وجود می آورد خیلی ها به فکر استفاده از اینترنت پر سرعت تری افتادند که در حال حاضر هم بهترین گزینه و مناسب ترین جایگزین می تواند اینترنت پر سرعت TD-LTE باشد چرا که با گسترش و رشد و پیشرفت شبکه های تلفن همراه، شرکت های تلفن همراه سعی کردند خدمات اینترنت سریع تر و قابل اعتمادتری را به کاربران خود ارائه دهند. خدماتی که مبتنی بر سرعت و اعتماد بیشتر بنا شد و در نهایت منجر به طراحی و تولید اینترنت پر سرعت TD-LTE شد.

برقراری ارتباط دو طرفه با اینترنت پر سرعت TD-LTE

شما با استفاده از سرویس اینترنت پر سرعت TD-LTE به راحتی می توانید از یک ارتباط دو طرفه یا به اصطلاح Duplexing بهره ببرید که این مورد هم از دو تکنیک متفاوت استفاده می کند.

 تکنیک اول: Frequency Division Duplexing که به FDD هم مشهور است و از دو باند فرکانس کاملاً جداگانه برای منتقل کردن و ارسال (Uplink) و همچنین دریافت (Downlink) اطلاعات بهره می برد.

 تکنیک دوم: Time Division Duplexing که به TDD مشهور است و به یک باند فرکانس واحد متکی است که آن را در زمان های خاص به جریان ارسال یا دریافت اطلاعات تخصیص می دهد.

در واقع استفاده از تقسیم زمانی طیف فرکانس این امکان را به اینترنت پر سرعت TD-LTE می دهد که بر اساس نیاز، زمان اختصاص یافته به هر یک از جریان های Uplink یا Downlink را کنترل نماید و این یعنی امکان مدیریت برای ارسال و دریافت اطلاعات در این روش وجود دارد.

گاهی اوقات هم اپراتورهای تلفن همراه از هر دو تکنیک FDD و TDD به صورت جداگانه برای ارائه سرویس به کاربران تلفن همراه و یا کاربران خانگی و اداری بهره می برند. این مورد موجب می شود تا اختلال میان سرویس های مختلف به حداقل ممکن برسد و هر کدام از این گروه ها می توانند از کیفیت سرویس های بالاتری استفاده کنند.

مزیت های استفاده از اینترنت پر سرعت TD-LTE

مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم موجب می شود تا سرویس اینترنت پر سرعت TD-LTE قادر به تأمین کردن مزیت های زیر باشد:

 مزیت اول: افزایش ظرفیت به صورت چشمگیر

با توجه به اینکه نرخ بالای انتقال داده در اینترنت پر سرعت TD-LTE وجود دارد پس ظرفیت قابل توجهی برای جابجایی و انتقال اطلاعات توسط این تکنولوژی فراهم شده که در نهایت منجر به بهبود چشمگیر تجربه کاربری بین کاربران می شود.

 مزیت دوم: کم شدن هزینه ها

معماری ساده و بی عیب و نقص اینترنت پر سرعت TD-LTE باعث شده تا امکان پیاده سازی، نصب و راه اندازی آن بسیار سریع، راحت و کم هزینه باشد

 مزیت سوم: انعطاف پذیری در طیف فرکانسی

نسل چهارم اینترنت یا همان اینترنت پر سرعت TD-LTE روی طیف های فرکانسی متعدد و متفاوتی کار می کند که پنهای باند آنها می تواند تا ۲۰۰ مگاهرتز هم برسد. امکان جابجایی آسان تر، دستیابی به ظرفیت های بیشتر و همچنین نرخ انتقال بالاتر برای کاربران به واسطه اندازه بزرگ بلوک های طیف فرکانس، وجود دارد.

 مزیت چهارم: بهبود تجربه کاربری

در اینترنت پر سرعت TD-LTE ظرفیت موجود به جریان های Uplink یا Downlink به صورت پویا تخصیص داده می شود و این باعث می شود تا امکان استفاده از پهنای باند موجود آن هم بر اساس نیاز کاربر را فراهم می کند که این موجب می شود که تجربه کاربری بهتری را به کاربر منتقل کند.

تمامی این مزیت هایی که در مورد اینترنت پر سرعت TD-LTE بیان کردیم این امکان را در اختیار این سرویس قرار می دهد تا به سادگی هر چه تمام تر رقیب اصلی خود، آن هم در حوزه سرویس های اینترنت بی سیم یعنی وایمکس را پشت سر بگذارد. از همه مهم تر اینکه خیلی از موارد دیگر مانند سادگی و راحتی در راه اندازی، سرعت بالا به انتقال و دریافت اطلاعات و همچنین مقرون به صرفه بودن باعث شده تا خیلی از کاربران سرویس های ADSL هم به سمت اینترنت پر سرعت TD-LTE گرایش پیدا کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۱۴۵۵۷۴۱۱۰ از ساعت ۸ تا ۲۰  تماس حاصل نمایید و از کارشناسان فروش تک نت مشاوره بگیرید. و یا اطلاعات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

شرکت مهندسی حسابگر پرداز با نام تجاری تک نت از سال ۱۳۷۶ به منظور فعالیت در زمینه های فناوری اطلاعات و ارتباطات تاسیس گردید. این شرکت دارای پروانه خدمات ارتباطی ثابت (servco) از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور است و در حال حاضر محدوده ی پوشش دهی تک نت در سراسر کشور بوده و خدمات مطمئن و با کیفیتی را به صورت شبانه روزی و در تمام طول ایام هفته به مشترکین خود ارائه می دهد. شرکت تک نت دارای هزاران مشترک فعال در حوزه اینترنت خانگی و سرویس های سازمانی و اداری است. مجموعه مدیران و همکاران تک نت با پیاده سازی الگوهای مدیریت کیفیت و تعالی سازمانی همواره در تلاش به منظور ارتقای سطح کیفیت خدمات و رضایت مندی مشتریان خود بوده است.

برای ثبت اطلاعات تماس اینجا کلیک کنید

فناوری
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی