از مهر انتخابات بر شناسنامه‌هایمان جا نمانیم

اقبال شاکری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی روز جمعه با حضور در شعبه انتخابیه مسجد شهدای لرزاده در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا اظهار داشت: ما باید سعی کنیم جا نمانیم از این مهر اعزام؛ مردم ما همین حماسه‌ای که از صبح آغاز کرده اند، مشارکت چشمگیری را رقم می زنند و با آرای قوی رییس جمهوری را انتخاب می کنند.

وی یادآور شد: مشارکت خیلی خوب بوده، مردم مثل همیشه برای دخالت در سرنوشت خود و مدیریت کشور خود حضور پیدا کردند تا از بین چهار کاندیدا، کاندیدایی که می تواند راه جدید را پیموده و زمینه بهبود وضع زندگی، اشتغال و اقتصاد کشور را فراهم کند، انتخاب می کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص همکاری قوه مقننه با مجریه گفت: به دلایلی در مجلس شورای اسلامی، مقداری از همکاری قوه مجریه گله مند هستیم و احساس کم کاری از جانب این قوه داریم. امیدواریم با دولت جوان، انقلابی و تازه نفس خواسته های مردم را با دولت جدید به بار بنشانیم و تا پایان سال یک سری از اقداماتی که مجلس در نظر داشته و جلو نمی رفته است، با دولت جدید جلو ببریم.

به گزارش ایرنا، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، نخستین میان‌دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی (۶ حوزه انتخابیه تهران، تفرش، کبودرآهنگ، گچساران، آستانه اشرفیه و میانه) و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری (۴ حوزه تهران، قم، خراسان رضوی و مازندران) امروز جمعه ۲۸ خرداد برگزار شد.

طبق اعلام ستاد انتخابات کشور شمار افراد واجد شرایط در این انتخابات ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر است که از این تعداد، یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر رای اولی هستند.  

فرایند انتخابات از ساعت ۷ صبح جمعه آغاز شد و تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت. امکان تمدید ساعت اخذ رای تا ساعت ۲ بامداد شنبه نیز وجود دارد.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی