تبدیل ویزای توریستی به اقامت کانادا

 سادگی و شرایط ویژه‌ای که کشور کانادا در اختیار مهاجران قرار داده؛ سبب شده تا افراد بسیاری برای مهاجرت به این کشور اقدام کنند. همچنین بسیاری می‌خواهند امکان تبدیل ویزای توریستی به اقامت کانادا را مورد بررسی قرار دهند تا بتوانند از این طریق مهاجرت به این کشور را انجام دهند. اما قبل از آن بهتر است تا کمی‌ در مورد شرایط کشور کانادا صحبت کنیم. این کشور به نسبت کشورهای تراز اول دنیا شرایط بهتری را برای مهاجران قرار داده که بتوانند اقامت این کشور را دریافت کنند. به طور مثال جمعیت این کشور به نسبت وسعتی که دارد تقریبا کم است و نیاز به نیروی کار خارجی متخصصی دارد که در بسیاری از زمینه‌ها بتوانند خدمات خوبی را به کشور کانادا ارائه کنند. به همین دلیل برنامه‌های بسیار خوبی را برای مهاجرت در نظر گرفته که این نیروهای کار متخصص می‌توانند از آن استفاده کنند.

شرایط و دلایل مختلفی وجود دارد که ایرانیان تقاضای بسیار زیادی را برای مهاجرت به این کشور ثبت می‌کنند. هزینه‌های معقول و پیشرفته بودن این کشور باعث شده تا به یکی از بهترین گزینه‌ها برای تحصیل، کار و زندگی تبدیل شود. همچنین وجود مکان‌های زیبا برای مسافرت و تفریح نیز باعث شده تا بسیاری از افراد از طریق ویزای توریستی به این کشور سفر کنند و در نهایت تمایل داشته باشند تا اقامت دائم کانادا را دریافت کنند. در این بین موضوعی مطرح می‌شود که افراد به دنبال تبدیل ویزای توریستی به اقامت کانادا هستند. در ادامه بیشتر در مورد این موضوع صحبت می‌کنیم و به بررسی تمامی‌ جوانب آن می‌پردازیم.

انواع ویزای توریستی کانادا 2022

قبل از شروع بررسی وضعیت تبدیل ویزای توریستی به اقامت کانادا بهتر است کمی‌ در مورد انواع ویزای توریستی در کشور کانادا صحبت کنیم. افراد می‌توانند با استفاده از ویزای یکبار ورود و ویزای چند بار ورود به این کشور سفر کنند. همان‌طور که از نام این نوع ویزا‌ها مشخص است، فردی که ویزای یکبار ورود را دریافت می‌کند تنها یک مرتبه می‌تواند وارد کشور کانادا شود. اما در ویزای چند بار ورود افراد می‌توانند تا زمانی که ویزای آن‌ها معتبر است چندین بار به این کشور سفر کنند. برای اینکه از ویزای چند بار ورود بهره‌مند شوید نیاز به انجام کار خاصی نیست چرا که در حالت عادی شرایط افراد برای دریافت ویزای چند بار ورود سنجیده می‌شود و در برخی موارد خاص تنها به افراد؛ ویزای یکبار ورود داده می‌شود.

شرایط تبدیل ویزای توریستی کانادا به اقامت دائم

مطمئناً شما به دنبال پاسخی برای این سوال هستید که آیا امکان تبدیل ویزای توریستی به اقامت کانادا به طور دائم وجود دارد یا نه؟ از چند جهت می‌توان این مورد را بررسی کرد. ابتدا حالت خوشبینانه آن را بررسی می‌کنیم که افراد می‌توانند با استفاده از راه‌هایی به دنبال تبدیل این نوع ویزا به اقامت دائم باشند. اما حقیقتی که وجود دارد این است که افراد زمانی که با استفاده از ویزای توریستی به عنوان یک توریست به هر کشور ورود می‌کنند اجازه اقامت دائم برای آن‌ها صادر نمی‌شود.

در این بخش می‌خواهیم به بررسی روشی بپردازیم که مشخص شود آیا فرد می‌تواند با استفاده از ویزای توریستی آن را به ویزای کار تبدیل کند و در این کشور اقامت کند یا خیر. در نگاه اول چنین چیزی امکان پذیر نیست اما در ادامه بیشتر به بررسی آن می‌پردازیم تا متوجه شویم که دقیقاً با چه مشکلی مواجه می‌شویم. زمانی که اتباع کشورهای خارجی قصد دارند به کشور کانادا ورود کنند باید ویزای آنلاین کانادا ETA را دریافت کنند. با استفاده از این نوع ویزا اجازه بازدید از کشور کانادا به افراد داده می‌شود. از طریق روش In-Side کانادا با داشتن یکسری شرایط خاص امکان تبدیل ویزای توریستی به تحصیل و کار وجود دارد.


راه‌های تبدیل ویزای توریستی به اقامت دائم در کانادا

بسیاری تصور می‌کنند که تنها از روش‌های پر ریسک و خطرناک می‌توانند اقامت دائم کانادا را دریافت کنند. در صورتی که اصلا اینگونه نیست و با استفاده از روش‌های مختلفی می‌توان این کار را انجام داد. اما دانستن این روش تنها کافی نیست و شخص باید از یک تیم با تجربه بهره ببرد که این تیم بتواند با تسلطی که بر قوانین و مقررات کشور کانادا دارد؛ این امکان را برای شخص فراهم کند. به همین دلیل توصیه ما مشاوره گرفتن از موسسه‌های مهاجرتی است. این موسسه‌ها با داشتن وکلای با تجربه‌ای؛ سعی می‌کنند تا شرایط را برای افراد راحت‌تر کنند. در بررسی‌هایی که ما انجام دادیم موسسه‌های مهاجرتی مختلفی را بررسی کردیم که آیا می‌توانند به عنوان بهترین پیشنهاد برای افراد در نظر گرفته شوند یا خیر؛ که با نتایج جالبی روبرو شدیم و در بین تمامی‌ آن‌ها یک موسسه بیشتر توجه ما را جلب کرد.

موسسه مهاجرتی افق ویزا در زمینه مهاجرت به کانادا بهتر از بسیاری از موسسه‌های مهاجرتی عمل کرده و از تیم با تجربه و با مهارت بالا بهره می‌برد که در طول سال‌های گذشته توانسته‌اند به افراد بسیار زیادی کمک کنند تا اقامت دائم کانادا را به دست آورند. حال با بررسی کردن تمامی‌ جوانب؛ تصمیم گرفتیم تا در ادامه مقاله این موسسه را معرفی کنیم تا در صورتی که قصد دارید از این تیم کمک بگیرید؛ بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.
در ادامه روش‌هایی را برای تبدیل ویزای توریستی به اقامت کانادا معرفی کنیم که افراد می‌توانند با استفاده از کاریابی در کشور کانادا به این مهم دست پیدا کنند. منتها در این بین چالش‌هایی نیز وجود دارد که افراد بهتر است قبل از اقدام برای اینکار با آن‌ها آشنا شوند. به طور مثال یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید آن را بدانید، در دسترس نبودن همه مشاغل موجود در بازار کار کانادا برای کسانی است که می‌خواهند از این طریق اقامت دائم کانادا را دریافت کنند. آن‌ها باید بدانند که نمی‌توانند از همه مشاغل برای تبدیل ویزای توریستی به اقامت دائم استفاده کنند و تنها باید از مشاغلی بهره ببرند که مخاطب کمتری دارند. اما این نکته را نباید فراموش کرد که رسیدن به این مشاغل ارزش بسیار زیاد و خوبی برای متقاضیان به همراه دارد.

امکان تبدیل ویزای توریستی کانادا به ویزای اقامتی

تمامی‌ ویزاهای توریستی که در کشورهای مختلف صادر می‌شود با اجازه کار همراه نیستند و افراد باید برای اینکه بتوانند ویزای خود را به ویزای کار کانادا تبدیل کنند راه‌های مختلفی را در پیش بگیرند. اما در این بین شما می‌توانید از روش‌ها و قوانین مختلفی که برای این کار وجود دارد استفاده کنید. به طور مثال زمانی که در کشور کانادا اقامت دارید و شغلی نیز در این کشور پیدا می‌کنید نمی‌توان به صورت مستقیم ویزای خود را به ویزای کاری تبدیل کرد. پس فرد در قدم اول باید از کشور کانادا خارج شود و سپس از طریق پیشنهاد شغلی که در هنگام اقامت توریستی به دست آورده از کشور دیگری که تابعیت یا ویزای نوع D آن را دارد، درخواست خود را برای دریافت ویزای کاری کانادا ارسال کند.

در کل استفاده کردن از این شیوه برای مهاجرت به کانادا نیازمند بررسی‌های بیشتری است و نمی‌توان به طور کامل گفت که شما با چه شیوه و با چه روشی می‌توانید از طریق تبدیل ویزا، اقامت کشور کانادا را دریافت کنید. همان‌طور که گفتیم در این راه شما نیازمند یک تیم متخصص و با تجربه هستید که بتوانند به شما کمک کنند تا واجد شرایط چنین تقاضایی شوید.

در بررسی‌هایی که ما انجام دادیم موسسه مهاجرتی افق ویزا به دفعات زیادی چنین کاری را برای متقاضیان خود انجام داده و آن‌ها را به خواسته خود که همان دریافت اقامت کانادا است، رسانده، حال شما نیز می‌توانید از این امکان استفاده کنید و با مشاوره رایگانی که این موسسه در اختیارتان قرار داده است امکان تبدیل ویزای توریستی به اقامت کانادا را داشته باشید.


 جمع بندی

برای اینکه واجد شرایطی چنین امکانی شوید نیاز است تا اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آورید. ما در این مقاله سعی کردیم تا به توضیح مختصری در مورد این روش بپردازیم و اینکه به ساده‌ترین شکل ممکن بگوییم که آیا امکان چنین کاری وجود دارد یا خیر. توصیه ما همیشه این بوده که از موسسه‌های معتبری برای این کار استفاده کنید. در قدم اول شما برای اینکه آگاهی خود را در این زمینه بیشتر کنید می‌توانید به وب سایت موسسه مهاجرتی افق ویزا مراجعه کنید که در مقاله جداگانه‌ای به صورت کامل در مورد این موضوع صحبت کرده و به بررسی آن پرداخته است. در قدم بعدی می‌توانید از مشاوره رایگانی که آن‌ها در اختیارتان قرار می‌دهند استفاده کنید و با بررسی کردن شرایط خود بهترین راهکار را برای دریافت اقامت دائم کانادا در پیش بگیرید.

مهاجرت
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی