باید به فکر اجرای سریع و کامل واکسیناسیون عمومی کرونا باشیم

دکتر سید موید علویان که براساس ارزیابی فرهنگستان علوم پزشکی کشور به عنوان دانشمند برتر دهه اخیر در حوزه علوم بالینی برگزیده شد، روز ( ۲۹ خرداد) در این یاداشت افزود: مردم با رای گسترده خود به رییس جمهور منتخب، شرایط تغییر مسیر در حوزه های مختلف به خصوص بهداشت و سلامت را فراهم کرده اند.

معاون اسبق وزارت بهداشت گفت: باید به فکر پوشش همگانی بیمه، به فکر اجرای پزشک خانواده و سیستم ارجاع، به فکر ایجاد یک نظام دقیق در نظارت بر تضاد منافع متولیان سلامت بود و حال وقت آن رسیده که با تخلف ها برخورد قاطع کرد.

وی افزود: به فکر انجام تکالیف بر زمین مانده و انباشته شده سال ها در نظام سلامت بود. در نظام سلامت سفید و سیاه، چپ و راست، خودی و غیر خودی نداریم. هر کسی که به اصول مشخص پایبند باشد، خودی است و محترم.

علویان ادامه داد: زمینه نقد برنامه ها را فراهم کنیم و به جای دشنام به آنان، مورد تشویق قرار دهیم. کمی جبران گذشته، کمی تامل و تفکر به آنچه شد و کردیم و به آینده روشن در حوزه سلامت برای ملت ایران فکر کنیم.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) اظهار داشت: دست به دست هم دهیم و الگوی مناسبی برای سلامت مردم خود نشان دهیم. به امید آن روز

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی