انواع روسری های جدید و خرید آن

برای خرید روسری‌ های جدید بهتر است قبل از هر چیز با آن ها آشنا شوید و در صورتی که با سلیقه شما هماهنگ است برای خرید آن ها اقدام کنید. روسری یکی از اجزا جدایی ناپذیر هر استایل می باشد. توجه کنید که روسری ها و یا شال ها تیپ و استایل شما را کامل می کنند، در نتیجه در انتخاب آن ها باید دقت نظر بالایی به خرج داد.

امروزه روسری های گوناگون با تنوع بسیار زیاد طراحی و تولید شده اند که انتخاب از بین آن ها کار نسبتاً دشواری خواهد بود. در این مقاله شما می توانید با انواع روسری های جدید، نکات مهم در هنگام خرید و ست کردن آن ها، معرفی مرکز خرید انواع روسری‌ های جدید و ….. آشنا شوید.

روسری‌ های جدید

انواع روسری‌ های جدید و ویژگی های آن ها :

همان طور که گفته شد روسری ها در مدل های مختلف و متنوع طراحی و تولید شده اند که هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند. روسری ها را بر اساس جنس، رنگ، طرح، اندازه و یا ابعاد و …. می توان از یک دیگر تفکیک کرد. از انواع روسری لوکس می توان به روسری های قواره بزرگ ساتن، روسری های قواره بزرگ نخی، روسری های مینی اسکارف و یا بیبی اسکارف حریر، روسری های مینی اسکارف ساتن، روسری های معمولی ساتن، روسری های معمولی ابریشم و ….. اشاره کرد در ادامه به بیان ویژگی های آن ها پرداخته ایم.

روسری‌ های جدید
  • روسری مینی اسکارف حریر : روسری مینی اسکارف حریر نمونه ای از روسری‌ های جدید می باشد که به تازگی طراحی و تولید شده است. در حقیقت این نوع روسری امسال ترند و یا مد شده است. مینی اسکارف حریر به روسری هایی گفته می شود که سایز و ابعاد آن از روسری های معمولی کوچک تر بوده و از متریال حریر تولید شده اند. این نوع روسری ها علاوه بر این ابعاد کوچک تری دارند، جنس نرم و نازکی دارند. ایستایی خوبی دارند و برای ایجاد یک استایل رسمی و کلاسیک مناسب خواهد بود. این نوع روسری ها را می توانید با مانتو های کتی و شلوار کلاسیک استفاده کنید.
روسری‌ های جدید
  • روسری مینی اسکارف ابریشمی : یکی از المان هایی که سبب تمایز مینی اسکارف ها می شود، جنس آن ها خواهد بود. مینی اسکار ابریشمی نمونه دیگری از روسری‌ های جدید به حساب می آید که جنس پارچه آن ها ابریشم بوده و در دسته روسری های لوکس قرار می گیرد. قیمت این نوع روسری نسبت به سایر مینی اسکارف ها بیشتر خواهد بود. برای ایجاد یک استایل کلاسیک و رسمی می توانید از مینی اسکارف های ابریشمی استفاد کنید.
  • روسری های قواره بزرگ نخی : روسری های قواره بزرگ نخی نمونه دیگری از روسری ها می باشند که مورد استفاده اکثر خانم ها قرار گرفته است. این نوع روسری ها، تنوع بسیار زیادی دارند و در رنگ ها و طرح های مختلف طراحی و تولید شده اند. به دلیل تنوع زیادی که دارند می توان آن ها را با هر نوع استایلی مورد استفاده قرار داد. به عبارت دیگر می توان آن ها را در استایل روزانه، استایل رسمی و …. مورد استفاده قرار داد. روسری های قواره بزرگ نخی در دو نوع دست دوز و یا معمولی وجود دارند.
  • روسری های قواره بزرگ ساتن : نمونه دیگری از روسری های قواره وجود دارند که جنس آن ها از ساتن است. تنوع این نوع روسری ها نیز بالا می باشد و برای ایجاد یک استایل کلاسیک و رسمی کاملاً مناسب هستند.
  • روسری های معمولی ساتن : روسری های معمولی در حقیقت همان روسری هایی می باشند که ابعاد و اندازه آن ها استاندارد بوده و سالیان سال است که مورد استفاده خانم ها قرار گرفته است. از بین روسری های معمولی، روسری های ساتن محبوبیت ویژه ای دارند. پارچه ساتن به پارچه های نسبتاً براقی گفته می شود گه جنس بسیار نرمی دارند و روی سر به خوبی قرار می گیرند.
روسری‌ های جدید

نکات مهم در هنگام خرید روسری جدید :

برای خرید انواع روسری های جدید باید دقت نظر بالایی به خرج داد و روسری با کیفیت و مناسب را خریداری کرد. از نکته های مهم در هنگام خریدروسری‌ های جدید می توان به نوع روسری، جنس آن، اندازه آن، رنگ روسری، طرح آن و …. اشاره کرد.

  1. جنس روسری را باید با توجه به موارد استفاده از آن، سبک استایل مورد نظر، توان مالی، سلیقه و …. را انتخاب کنید. در حقیقت اگر قرار است از روسری مورد نظر در یک مجلس مهمانی، مراسم عروسی و … استفاده کنید بهتر است به سراغ روسری های حریر و ابریشمی بروید اما اگر قصد دارید روسری‌ های جدید را در استایل روزانه مورد استفاده قرار دهید، روسری های نخی نیز می توانند گزینه مناسبی باشند.
  2. رنگ روسری را با توجه به تناژ پوستی صورت و رنگ مانتو انتخاب کنید. رنگ روسری باید با رنگ مانتو شما همخوانی داشته باشد و متناسب با تناژ پوستی شما باشد. برای انتخاب رنگ روسری جدید بهتر است تناژ پوستی خود را بشناسید.
  3. روسری جدید طرح دار یا ساده : شاید در هنگام خرید روسری جدید با این سؤال مواجه شوید ک روسری طرح دارد یا روسری ساده را انتخاب کنم ؟ برای پاسخ به این سؤال بهتر است به مانتو توجه کنید. اگر مانتو طرح دار است، روسری ساده را انتخاب کنید. اگر مانتو ساده است، روسری طرح دار گزینه بسیار خوبی خواهد بود.
روسری‌ های جدید

خرید روسری‌ های جدید و با کیفیت :

برای خرید روسری های جدید و با کیفیت بهتر است از مراکز معتبر کمک بگیرید. مرکز شال مد یکی از مراکز معتبر است که به فروش انواع شال و روسری جدید مشغول است. این مرکز محصولات را با قیمت مناسب و به صورت غیر حضوری به فروش می رساند.

روسری‌ های جدید

مد و زیبایی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی