شیوه صحیح کادو کردن شال و روسری

زمانی که بخواهید یک هدیه ارزشمند به دیگران بدهید، علاوه بر انتخاب محصول مناسب باید به فکر کادو کردن آن باشید. کادو کردن یک محصول نشان می‌دهد که چقدر برای شخص مقابل ارزش قائل هستید. یکی از محصولات قابل هدیه به دیگران شال و روسری است. شال و روسری به عنوان یک انتخاب جذاب برای خانم‌های امروزی است. در صورتی که می‌خواهید شال و روسری انتخابی خود را برای هدیه به دیگران کادو کنید، بهتر است با این مقاله همراه ما باشید.

شیوه‌های کاربردی برای کادو کردن شال و روسری

در اینجا قصد داریم تا به چند شیوه کادو کردن شال و روسری اشاره داشته باشیم تا در صورت نیاز بتوانید از هر یک از شیوه‌های کادو پیچ کردن شال و روسری استفاده کنید:

کادو کردن روسری به صورت شکلاتی

یکی از روش‌های جذاب و دوست داشتنی که سبب می شود ظاهر کادو شما جذاب‌تر و زیبا‌تر شود، کادو کردن به صورت شکلاتی است. برای این نوع کادو کردن تنها کافی است روسری مورد نظر را به اندازه بسیار کوچک تا بزنید و در نهایت از یک طرف آن شروع کنید و مانند رولت آن را رول کنید تا به طرف دیگر روسری برسید. حال کاغذ کادو را دور روسری رول شده بچرخانید. کاغذهای کادو اضافی که در اطراف روسری باقی مانده است را کمی بپیچانید و سپس دور آن را با نوار رنگی، ربان و غیره ببندید.

شما با این کار می توانید هدیه را به صورت شکلاتی کادو کنید و ماکتی مانند شکلات بزرگ را به نمایش بگذارید. توجه کنید که این روش کادو کردن روسری برای افراد بزرگسال و همچنین میان سال خیلی جذاب نیست، در نتیجه از این روش می توانید. برای کادو پیچ کردن لباس به بازه سنی افراد توجه داشته باشید تا بتوانید به بهترین شکل کادو پیچ را جذاب و دلربا کنید. برای کادو کردن هدیه افراد خردسال، کوچک، نوجوان و جوان استفاده کنید. برای افزایش جذابیت کادو و همچنین خوشحال تر شدن فرد مورد نظر می‌توانید از کاغذ کادویی استفاده کنید که به سلیقه او نزدیک است، به عنوان مثال می توانید از کاغذی استفاده کنید که روی آن شخصیت کارتونی محبوب وی قرار دارد.

کادو کردن روسری به صورت خرسی

برای این که بتوانید روسری و یا شال خریداری شده را به صورت خرسی کادو کنید تنها کافی است شال و یا روسری را بدون این که تا کنید روی کاغذ کادو قرار دهید و سپس لبه کاغذ کادو که رو به روی یکدیگر قرار گرفته‌اند را روی هم بچسبانید. حال دو لبه دیگر کاغذ کادو را به طرف دیگر بکشید و یک طرف آن را به صورت رولی به طرف دیگر لبه کاغذ کادو حرکت دهید و آن را بچسبانید. حال رول به دست آمده را به دو قسمت تقسیم کنید. دقت کنید که این شیوه کادو کردن روسری بسیار جذاب و مورد پسند بسیاری از افراد نسل جوان قرار دارد.

کادو کردن روسری به صورت ساده

اگر بخواهید شکل کادو کردن روسری را ساده و شکیل انجام دهید، می‌توانید نگاهی به این شیوه داشته باشید. در این روش شما می‌توانید روسری را به صورت مربع و یا مستطیل تا زده و سپس روی آن را با کاغذ بپوشانید. توجه داشته باشید که در این روش بهتر است لبه‌های کاغذ کادو را به اندازه روسری به اطراف بکشید. این نوع کادو کردن بسیار رایج است و مورد پسند بسیاری از افراد قرار دارد.

کادو کردن به صورت قیف

یکی از روش های بسیار منحصر به فرد که امروزه برای کادو کردن اغلب هدیه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، کادو کردن به روش قیف است. در این روش ابتدا کاغذ کادو مورد نظر را باید به شکل قیف در آورده و سپس روسری و یا شال مورد نظر را داخل آن قرار دهید. شیوه‌های متعددی برای قرارگیری روسری و یا شال درون قیف وجود دارد. به عنوان نمونه برخی از افراد روسری و یا شال را به صورت منحصر به فردی تا می‌زنند تا تنها گوشه کوچکی از روسری به صورت ایستاده از دهانه قیف خارج شود. همچنین ممکن است از همان ابتدا روسری را روی کاغذ کادو قرار دهند و با هم آنها را به صورت قیف درآورند.

نکات مهم در هنگام کادو کردن

برای کادو کردن صحیح شال و روسری توجه کردن به یک سری نکات کلیدی باعث می‌شود تا توانید کار را به بهترین شکل انجام دهید. از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در هنگام کادو کردن شال و روسری می‌توان به سن شخص مورد نظر، سلیقه شخصی، میزان صمیمیت شما با وی و غیره اشاره کرد. استفاده از رنگ‌های متنوع در کادو کردن شال و روسری به عنوان یک نکته کلیدی شناخته می‌شود. برای این که بتوانید کادوهای خود را به بهترین شکل انجام دهید، بهتر است به نکات گفته شده در این مقاله توجه داشته باشید.

سخن پایانی

زمانی که بخواهید یک هدیه ارزشمند به دیگران بدهید، بهتر است یک کاغذ کادوی مناسب انتخاب کرده و متناسب با وضعیت سنی و میزان صمیمتی که با فرد دارید، شیوه کادو پیچ مناسب را انتخاب کنید. این امر باعث می‌شود تا هدیه شما ارزشمندتر شود.

مد و زیبایی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی