آزمون: کسی که به کشورم توهین کرد را فراموش نمی کنم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سردار ‌آزمون پس از پایان بازی ایران و بحرین اظهار داشت: به مردم عزیز کشورم تبریک می‌گویم. می‌دانستم این بازی برای آنها چقدر مهم است. خودم قول دادم که تمام توانم را برای این بازی بگذارم.

وی افزود: کسی که به کشورم توهین کرد را فراموش نمی‌کنم. لحظه شماری می کردم که این بازی شروع شود. به خودم قول دادم اشک آنها را در بیاورم. بحرین‌ها در بازی رفت به ما خندیدند و من هم امروز با آنها می‌خندیدم، جایی ایستاده بودم که به آنها می‌خندیدم که یک نفر به من گفت چرا می‌خندی گفتم دوست دارم،می خندم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درباره عملکرد خوب تیم ملی در این مسابقه گفت: به این تیم واقعاً افتخار کرده و کیف می‌کنم کنار این بچه‌ها هستم. همگی با استعداد هستند خوشبختانه اکنون هم همه چیز روبه‌راه است و تیم ما شرایط خوبی دارد. 

آزمون درباره پاسخ گل‌هایی که طارمی در این مسابقه برایش ارسال کرد، توضیح داد: مهدی یکی از با استعدادترین بازیکنان آسیا است و می‌تواند در تیم‌های خیلی بزرگتری هم بازی کند. خدا را شکر همدیگر را خوب می‌شناسیم و در موقعیت‌ها خوب هم را پیدا می‌کنیم. برای مهدی هم آرزوی موفقیت دارم.

وی درباره مشکل تیم ملی برای محل بازی با عراق عنوان کرد:‌ مشکلی نیست زیرا این شرایط برای ما و عراق یکسان است. تمام تمرکز خود را روی این بازی می‌گذاریم و به سایر مسائل فکر نمی‌کنیم و تمرکز ما روی مسابقات است و روی گرمای هوا، کیفیت زمین و اینها نیست. در تمرینات هم تلاش خود را انجام می‌دهیم و چه چیزی بهتر از این.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درباره تعویض‌های فوق‌العاده اسکوچیچ در نیمه دوم به خصوص حضور سامان قدوس خاطرنشان کرد: اسکوچیچ در تعویض‌ها فوق‌العاده بود.

وی در مورد اینکه در رختکن چه صحبت هایی رد و بدل شد، گفت: من خودم یکی از بزرگترهای تیم ملی هستم و وقتی با طارمی،  امیری و … ثابت بازی می‌کردیم به بچه‌ها قول دادیم اگر 60 درصد خودمان هم باشیم این تیم را راحت می‌بریم فقط باید به خودمان اعتماد کنیم خدا را شکر چنین اتفاقی رخ داد و خدا را شکر بازی خیلی مهمی را به آسانی بردیم فقط باید به خودمان اعتماد کنیم. 

آزمون در پاسخ به اینکه پیش از این مسابقه بحرین را برای خودمان یک غول ساخته بودیم، گفت: وظیفه ما این است از این پرچم در ورزش دفاع کنیم. ما نباید سیاست را وارد فوتبال کنیم بلکه باید فوتبال خود را بازی کنیم وقتی فوتبال‌مان را بازی کنیم راحت مسابقه را می‌بریم و امیدوارم ان‌شاءالله در بازی‌های آینده این اتفاق بیفتد.

258 41

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی