مهدی مهدوی‌کیا: خوش‌حالم که بحرینی‌ها این بار وقت‌کشی نکردند!

عرفان حاج بابایی: مهدی مهدوی‌کیا، هافبک سابق تیم ملی پس از برتری سه بر صفر مقابل بحرین گفت: تیم ملی در نیمه دوم نمایش خوبی داشت و به نظرم با شکست بحرین و صعود به مرحله بعدی حرف‌های زیادی در مقابل دیگر تیم‌های آسیایی خواهیم داشت. همه دوست داریم که این تیم به جام جهانی راه پیدا کند و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

مهدی مهدوی‌کیا: خوش‌حالم که بحرینی‌ها این بار وقت‌کشی نکردند!

او درباره شباهت گل دوم تیم ملی به گلش مقابل آمریکا گفت: دو مهاجم تیم ملی یعنی طارمی و سردار آزمون روی گل‌های اول و دوم همکاری بسیار خوبی داشتند و روی هر دو گل از عمق دفاع حریف و سرعت آزمون به خوبی استفاده کردیم. این بازی خیلی مهم بود و پیش‌بینی می‌شد دفاعی بازی کند. چیزی که خیلی خوش‌حال‌کننده بود، به خصوص برای من که همیشه مقابل بحرین خیلی بابت وقت‌کشی بحرینی‌ها اذیت می‌شدم، این بود که بازیکنان بحرین این دفعه تا دقیقه 95 زمین نیفتادند و بازیکنان این تیم سالم بودند. این نکته خیلی جالبی بود که ما به عنوان بازیکنانی که قبلا بازی کردیم ندیدیم بازیکنی مصدوم شود و نکته جالبی بود.

مهدوی‌کیا درباره تاثیر سامان قدوس در عملکرد خوب تیم ملی در نیمه دوم گفت: سامان بازیکن باکیفیتی است و در انگلیس هم فصل خوبی پشت سر گذاشت و با تیمش به لیگ برتر صعود کرد. در این بازی هم دیدیم چند پاس طلایی داد. در پست شماره 10 بازیکن کلیدی است و پاس‌های نهایی را می‌دهد و در نیمه دوم به تیم کمک کرد و خلاقیتش به درد ما خورد و بازی دفاعی بحرین در نیمه اول را خنثی کرد.

شماره 2 سابق تیم ملی درباره طارمی گفت: طارمی در فوتبال ما یک استثنا است و به راحتی خودش را در موقعیت گل قرار می‌دهد. زمانی که به پرسپولیس آمد اعتقاد داشتم استعداد خاصی در وجودش است. در دو فصلی که در لیگ پرتغال بوده هم قطعا در کارش تاثیر گذاشته است. اگر شرایط خاص این بازی و استرس نبود شاید ما با گل‌های بیشتری می‌بردیم. با این حال هنوز چیزی تمام نشده و بازی با عراق خیلی برای ما مهم است.

او درباره بعضی حواشی پیرامون تیم ملی و انتقاداتش در گذشته گفت: من طرفدار رنگی کردن تیم ملی نیستم. فرقی ندارد بازیکن های پرسپولیسی باشند یا استقلالی. هرکسی مربی تیم ملی است باید از او و تیم حمایت شود. آقای کی‌روش 8 سال مربی ما بودند و دو جام جهانی را با ایشان تجربه کردیم. من جاهایی انتقاد کردم جاهایی خیلی حمایت کردم. من همیشه اعتقاد به انتقاد سازنده دارم. ایشان در دوره‌ای با تماشاگران و مربی پرسپولیس به مشکل خوردند ولی تیم ملی در اولویت است او خیلی زحمت هم کشیده و الان دوره جدیدی هستیم زمانی بازیکنان استقلالی در تیم ملی بیشتر بودند و به جام جهانی 2014 رفتیم ولی الان خب بازیکنان پرسپولیس بیشتر هستند. با این حال باید به نظر سرمربی احترام گذاشت. مربی هم سعی می‌کند بهترین‌ها را ببرد چون آبرویش را دوست دارد. همیشه انتقاد و گلایه بوده اما سرمربی ها همیشه سلیقه خودشان را داشتند. باید اجازه دهیم تیم ملی روند رو به رشدش را ادامه بدهد و همه باید تیم ملی را حمایت کنیم.

258 41

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی