ویوو تیزری رسمی درباره‌ی عرضه‌ی گوشی تاشو منتشر کرد

اینطور که به نظر می‌رسد، ویوو هم قرار است به‌زودی به جمع شرکت‌های فعال در زمینه‌ی تولید گوشی‌های تاشو اضافه شود چرا که به‌تازگی تیزری از گوشی تاشوی مورد انتظار خود را منتشر کرد.

ویوو یکی از بهترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی هوشمند در جهان به حساب می‌آید که اگرچه در بین سه شرکت برتر حضور ندارد اما واقعا کیفیت و عملکرد گوشی‌هایش عالی هستند. غالبا محصولات ویوو در کشور چین به فروش می‌رسند و یکی از اصلی‌ترین دلایل ناشناخته بودن این برند هم همین است که امیدواریم طی سال‌های آتی بازار خود را گسترش دهد.

اما اینطور که به نظر می‌رسد، شرکت چینی قرار است به‌زودی از یک گوشی تاشو رونمایی کند. گوشی‌های تاشو اکنون به لطف سامسونگ و محصولاتش به محبوبیت بسیار بالایی رسیده‌اند و فروش خوبی هم دارند. شرکت کره‌ای هم فعلا تنها پرچم‌دار این بازار محسوب می‌شود و صحبت از سایر شرکت‌های دیگر نیست.

حاکمیت سامسونگ اما قرار نیست با همین وضعیت ادامه پیدا کند. چرا که شرکت‌های دیگر هم فرمول ساخت چنین محصولاتی را بلد شدند و یکی پس از دیگری، از طرح اولیه گرفته تا یک محصول واقعی نظیر می میکس فولد، هواوی میت ایکس و … را رونمایی و حتی به بازار عرضه می‌کنند. این شرکت‌ها هم می‌خواهند سهمی از این بازار آینده‌دار را مال خود کنند که به نظر می‌رسد ویوو هم جزئی از آن‌ها خواهد بود.

اینکه با قاطعیت در این رابطه صحبت می‌کنیم به این خاطر است که شرکت از طریق حساب رسمی خود در ویبو، تصویری را به اشتراک گذاشت که باید آن را به‌نوعی اولین تیزر رسمی گوشی تاشوی شرکت بدانیم. گفته می‌شود این گوشی ویوو X فولد نام خواهد داشت. شکل ظاهری گوشی خیلی در این تصویر مشخص نیست اما با توجه به اینکه به سمت داخل نمایشگر خم می‌شود، می‌توان گفت فرم فاکتور آن شبیه به گلکسی زد فولد ۳ است. در این تصویر همچنین تبلت ویوو پد هم به‌نوعی به نمایش گذاشته شده که در سمت چپ می‌توانید آن را مشاهده کنید.

گوشی تاشوی ویوو

اینطور که به نظر می‌رسد، در رویداد معرفی از گوشی تاشوی ویوو باید شاهد رونمایی از این تبلت هم باشیم. حال چه زمانی این اتفاق رخ می‌دهد مشخص نیست. پیش از این هم می‌دانستیم ویوو روی یک گوشی تاشو مشغول کار است و چندین بار خبرهایی هم در رابطه با آن منتشر شده اما این اولین باری است که تیزری رسمی در رابطه با آن منتشر می‌شود. این می‌تواند به معنای نزدیک شدن به زمان رونمایی هم باشد.

متأسفانه ویوو فقط همین یک تصویر را در حساب کاربری خود به اشتراک گذاشت و هیچ اطلاعات دیگری را در اختیار ما قرار نداد. اما شرکت مدعی شد روز دو شنبه، یعنی دو روز دیگر، پستی را حاوی اطلاعات مهم و سورپرایزهای جذاب منتشر خواهد کرد. این احتمال وجود دارد که دو روز دیگر، تاریخ رونمایی از ویوو X فولد و ویوو پد هم مشخص شود. البته به خاطر داشته باشید این گوشی و تبلت با هر وضعیتی ابتدا در کشور چین در دسترس قرار می‌گیرند و بعد از گذشت چند ماه احتمالا باید شاهد حضور آن‌ها در بازار جهانی نیز باشیم. قیمت این گوشی هم به احتمال زیاد در همان مراسم معارفه اعلام خواهد شد.

طبق شایعاتی که در حال حاضر وجود دارد، ویوو X فولد از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ به عنوان قلب تپنده‌ی خود بهره می‌برد که در بهترین پرچم‌دارهای حال حاضر دیده می‌شود و عملکرد خوبی هم دارد. نمایشگر داخلی گوشی ۸٫۰.۳ اینچی است و از وضوح بسیار عالی +QHD و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. همچنین گفته می‌شود این گوشی یک باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را به عنوان منبع تغذیه در اختیار خواهد داشت که از شارژر سیمی ۸۰ واتی و بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

انتظار می‌رود ویوو این شارژر را درون جعبه‌ی X فولد قرار دهد چراکه شرکت‌های چینی فعلا خیلی اشتیاقی به حفاظت از محیط زیست نشان نداده‌اند. این شرکت‌ها فعلا تمرکز خود را روی فروش بیشتر و سود بیشتر گذاشته‌اند و بنابراین با سیاستی که در قیمت‌گذاری محصولات‌شان دارند، سود کسب می‌کنند. برخلاف اپل و سامسونگ که باید حتما کاربران را از چیزی محروم کنند تا بتوانند سود بیشتری کسب کنند.

منبع: PhoneArena

فناوری
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی