بررسی هدفون کیو سی وای T13 TWS؛ فراتر از انتظار

برند QCY (کیو سی وای) را خیلی‌ها نمی‌شناسند، اما باید بدانید که این شرکت یکی از زیرمجموعه‌های شیائومی است که روی بازار دیوایس‌های دیجیتال اقتصادی تمرکز کرده است. یکی از این دیوایس‌ها هدفون T13 TWS است که در رنج قیمتی زیر ۱ میلیون تومان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

هدفون کیو سی وای T13 TWS ارگونومی خوبی دارد و راحت روی گوش‌هایتان می‌نشیند. همین هم سبب شده نویز کنسلینگ پَسیو خوبی داشته باشد. هر چند که جنس بدنه‌اش زیاد جالب نیست و از پلاستیک براقی پوشیده شده که به راحتی اثر انگشت را روی خودش به جای می‌گذارد. این موضوع وقتی اهمیت پیدا می‌کند که بدانید کنترل‌ هدفون‌ها با دکمه‌های لمسی انجام می‌شود.

این هدفون کیو سی وای از یک نرم‌افزار مخصوص بهره می‌برد که به خوبی با اندروید و iOS سازگار است و ویژگی‌های جالبی ارائه می‌کند. همچنین عمر هشت ساعته باتری هم یکی دیگر از نکات مثبت در مورد این هدفون به شمار می‌آید. حتی به لطف ویژگی فست شارژ، فقط پنج دقیقه شارژ کافیست که بتوانید به مدت ۱ ساعت با این هدفون موسیقی گوش بدهید که رقم قابل توجهی به شمار می‌‌آید.

هدفون کیو سی وای T13 TWS را می‌توانید همین حالا با قیمت ۴۴۹ هزار تومان از فروشگاه دیجی‌کالا تهیه کنید. برای آشنایی هر چه بیشتر با این محصول شما را به تماشای این ویدیوی نقد و بررسی و آنباکسینگ دعوت می‌کنیم.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

فناوری
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی