معرفی بازی موبایل نوروزی؛ بهترین‌های داستانی

در راستای مطالب قبلی که در رابطه با معرفی بهترین بازی‌های نوروزی بود، در این مطلب قصد داریم بهترین عناوین داستانی برای موبایل را به شما معرفی کنیم.

اگر کاربران از آن دست افرادی باشند که از خواندن داستان و رمان لذت ببرند با نصب بازی‌هایی که در این مطلب قصد داریم معرفی‌شان کنیم می‌توانند با یک تیر دو نشان بزنند. هم بازی کردن و سرگرم شدن و هم لذت بردن از روند و جریان داستانی بسیار جذاب. معرفی بهترین عناوین داستانی که می‌توانند با گیم‌پلی جذاب و جریان داستانی لذت بخش خود، شما را سرگرم کنند. این بازی‌ها عبارت‌اند از:

۱. Florence

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های سبک داستانی هستید، Florence برای‌تان بسیار مهیج خواهد بود. Florence بازی داستانی بسیار هنری و دلنشین است که نمایانگر زندگی روزمره انسان‌هاست با تمامی خوشی‌ها و غم ها. این بازی توسط Annapurna Interactive در سال ۲۰۱۸ عرضه شد. روند داستانی این بازی راجع به دختری به نام فلورانس یئو است که در سن ۲۵ سالگی خویش احساس پوچی می‌کند. زندگی او روالی بی‌پایان از کار، خواب و صرف زمانی زیاد در شبکه‌های اجتماعی است.

تا اینکه یک روز، هنگامی که در حال عبور کردن از خیابان بود نوایی بسیار دلنشین با امواجی از نت‌های زرد رنگ به گوشش می‌رسد. فلورانس با شنیدن این نوا منشا را می‌یابد، پسری که ویالون سل می‌نواخت. بعد از آن روز فلورانس هر روز و هر شب به یاد آن روز و نوای زیبای ویالون سل می‌افتد تا اینکه در ادامه‌‌ی داستان او با کریس آشنا می‌شود که نگاه فلورانس را به جهان پیرامون خود تغییر می‌دهد.

موسیقی متن به‌ تنهایی ارزش نصب کردن این بازی را دارد. Florence در دل رشته‌ها می‌کشد، و شما را مشتاق و مشتاق‌تر می‌کند. بهترین بازی که با هدفون و بلند کردن صدا می‌توانید به دور از هرگونه مزاحمتی لذت ببرید. نه تنها موسیقی بلکه جزییات داستان، انیمیشن، رنگ‌ها و همه و همه بسیار تاثیرگذار و زیباست. این بازی در سبک خود بی‌نظیر است. فراموش نکنید برای خرید این بازی باید ۳ دلار بپردازید.

دانلود از گوگل پلی
دانلود از اپ استور

۲. Oxenfree

بازی Oxenfree یکی دیگر از بهترین عناوین داستانی با محیطی دلنشین و زیبا است که کمتر مورد توجه بازیکنان قرار گرفت. Oxenfree یک بازی ماجراجویی گرافیکی راز آلود و ترسناک است که توسط Night School Studio ساخته و در سال ۲۰۱۷ برای سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده است. این بازی را می‌توان یکی از خوش‌‌ساخت‌ترین، زیباترین، پر ماجرا ترین و اعتیاد آورترین بازی دانست چراکه روال داستانی بسیار هیجان‌انگیزی را دنبال می‌کند.

داستان راجع به چند دوست است که به جزیره‌ای برای خوش‌گذرانی و تفریح می‌روند که توسط ارواح محاصره می‌شوند. شخصیت اصلی این داستان Alexandra است که دوست دارد او را الکس صدا کنند. وی که به زیبایی شخصیت پردازی شده و در طول داستان بیش‌تر با او آشنا می‌شوید. الکس یک رادیو با خود حمل می‌کند که صداهایی بسیار مرموز و عجیب و غریب تولید می‌کند و در نتیجه باعث می‌شود که سرنوشت تمامی دوستانش تغییر کند.

بازیکنان ابتدا درگیر الکس و روند داستانی وی با دوستانش می‌شوند و یکی از مواردی که باعث اعتیاد به بازی می‌شود این است که گیمرها تا آخرین لحظه کنجکاو هستند که در نهایت چه اتفاقی برای الکس رخ می‌دهد. درگیری‌ها، اوج داستان و نقاط عطف داستان همه و همه در جای خود قرار گرفته‌اند که سبب زیباتر و دلنشین‌تر شدن روال می‌شوند. موسیقی آرام و زیبایی که در روند بازی به گوش می‌رسد نقطه قوت و تبحر آهنگساز آمریکا یعنی SCNTFC است که توانسته حس رمز آلو و ترس را با جریان هماهنگ کند. فراموش نکنید این بازی در iOS رایگان ولی در گوگل‌پلی با قیمت ۵ دلار در دسترس قرار دارد.

دانلود از گوگل پلی
دانلود از اپ استور

۳. Leo’s Fortune

بهترین عناوین داستانی

می‌رسیم به سومین بازی این لیست یعنی لئو فورچون یا همان دارایی لئو که اگر به بازی‌های سبک ماجراجویی علاقه‌مند باشید، عاشق آن می‌شوید. در این بازی شما نقش شخصیت اصلی یعنی لئو را برعهده دارید که به نظر می‌رسد دارایی خود را از دست داده است. حال به عنوان یک مال‌باخته باید به دنبال کسی باشید که طلاهای شما را دزدیده است.

خوشبختانه این درد بدشانس از خود ردی به‌جای گذاشته که همین موضوع راهنمای شما در سراسر این بازی بزرگ می‌شود. اما اصلا فکر نکنید مسیر راحتی در پیش دارید. داستان زمانی به اوج جذابیت می‌رسد که می‌بینید برای دستیابی به دارایی خود باید مسیر خطرناک با چالش‌ها و موانع فراوانی را پشت سر بگذارید.

گرافیک بازی بی‌نظیر است و یکی از نقاط قوت آن به حساب می‌آید. صداگذاری آن در طول بازی، امکان کنترل آسان کرکتر در انجام کارهای مختلف، گیم‌پلی منحصر بفرد و بسیاری موارد دیگر در کنار هم باعث شده‌اند شاهد یکی از بهترین و جذاب‌ترین بازی‌های سبک ماجراجویی در پلتفرم موبایل باشیم. از جمله قابلیت‌های این بازی می‌توان به محیط طبیعی پر از چیزهای زیبا نظیر جنگل، بیابان، کوه و …، برخورداری از تله‌های مختلف و پازل‌هایی که برای گذر از آن‌ها باید از هوش خود استفاده کنید و … اشاره کرد. لازم به ذکر است این بازی زیبا ۵ دلار قیمت دارد.

دانلود از گوگل پلی
دانلود از اپ استور

۴. Her Story

بهترین عناوین داستانی

بازی Her Story به عنوان یکی از بهترین عناوین داستانی شاهکاری است از استودیو Sam Barlow در سبک ماجراجویی و معمایی که قطعا می‌تواند برای کسانی که به بازی‌های این سبکی علاقه‌مند هستند یک عنوان جذاب باشد. این بازی داستان فردی با نام هانا اسمیت را روایت می‌کند که شخصیت اصلی بازی است. بازی زمانی آغاز می‌شود که او یعنی هانا اسمیت، خبر مفقود شدن شوهرش را به پلیس اعلام می‌کند. اما بعد از گذشت چند وقت، شوهرش به قتل می‌رسد و حالا پلیس باید به دنبال سرنخ برای یافتن قاتل باشد. اما در طول این بررسی‌ها، خود هانا بارها مورد بازجویی پلیس قرار می‌گیرد.

چیزی که شما می‌بینید از دید هانا نیست. یعنی در واقع شما در این بازی هانا را کنترل نمی‌کنید بلکه فیلم‌هایی کوتاه از بازجویی او را مشاهده می‌کنید تا خودتان به کشف حقیقت بپردازید. شما به عنوان کاربر میهمان می‌توانید در کامپیوتری که گیم‌پلی بازی در آن جریان دارد به دنبال فایل‌ها و ویدیوهایی باشید که به هانا اسمیت مرتبط است تا بتوانید در لابه‌لای بازجویی‌هایی که از او صورت می‌گیرد، قاتل را پیدا کنید. فراموش نکنید که فایل‌ها خیلی مرتب جلوی شما قرار ندارد و شما باید با گوش دادن به حرف‌های هانا و جست‌و‌جوی کلمات کلیدی صحبت‌های او، فایل‌های مربوطه را پیدا کنید که تعداد آن‌ها به ۲۷۰ می‌رسد.

برای شروع بازی فقط یک کلمه‌ی کلیدی آن هم Murderer به معنای قاتل را در اختیار دارید و سپس باید خودتان باقی کلمات را حدس بزنید و داستان را ادامه دهید. پیشنهاد می‌شود با کلمه‌ی کلیدی قتل (Murder) بازی را ادامه دهید چرا که فایل‌های خوبی را در اختیارتان قرار می‌دهد. توجه داشته باشید این حرف‌ها و ویدیوها ممکن است اصلا ربطی به هم نداشته باشند و این هوش شماست که ارتباط بین آن‌ها را پیدا کنید. این بازی در اپ استور اپل ۴ دلار و در گوگل پلی ۵ دلار قیمت دارد.

دانلود از گوگل پلی
دانلود از اپ استور

فناوری
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی