بهترین لپ‌تاپ‌های بین ۳۰ تا ۴۵ میلیون تومان که همین الان می‌توانید بخرید

بسیاری در سال جدید تصمیم به خرید لپ‌تاپ گرفته‌اند و احتمالا شما هم که روی این مطلب کلیک کرده‌اید، جزء همین افراد باشید. اگر برای خرید لپ‌تاپ بودجه‌ای زیر ۲۰ میلیون تومان دارید، یا بودجه‌تان بین ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان است، بهتر است ویدیوهای راهنمای خریدی که قبلا برایتان کار کرده‌ایم را تماشا کنید.

اما اگر بودجه‌ای که برای خرید لپ‌تاپ کنار گذاشته‌اید بین ۳۰ تا ۴۵ میلیون تومان است، ویدیوی امروز برای شماست. خوشبختانه در رنج ۳۰ تا ۴۵ میلیون تومان دیگر محدودیت سقف بودجه‌های پایین‌تر را ندارید. لپ‌تاپ‌های این رده‌ی قیمتی همگی دارای نمایشگر فول اچ دی (و بهتر)، باتری قابل قبول و طراحی‌های عمدتا سبک و جمع و جور هستند.

همچنین کسانی که به دنبال مک‌بوک می‌گردند هم مخاطب این رنج قیمتی به شمار می‌آیند. بهترین مک‌بوک‌های اپل در همین رنج قیمتی قرار دارند ضمن اینکه لپ‌تاپ‌های گیمینگ ویندوزی شاخص بازار هم در همین دسته قرار می‌گیرند. هر چند باز هم مثل رده‌های قیمتی دیگر، تفاوت‌های لپ‌تاپ‌های این رنج آنقدر ظریف هستند که ممکن است بعضی نکات مهم هنگام خرید از دست‌تان در بروند که هدف از ویدیو، پیشگیری از این اتفاق است.

برای آشنایی با بهترین لپ‌تاپ‌های بین ۳۰ تا ۴۵ میلیون تومان که در حال حاضر از بازار داخل، خصوصا فروشگاه دیجی‌کالا قابل خرید هستند شما را به تماشای این ویدیو دعوت می‌کنیم.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

فناوری
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی