بهترین لپ‌تاپ‌ها بین ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان که همین الان می‌توانید بخرید

سال جدید فرصت خوبی برای نو کردن وسایل دیجیتالی است و شاید شما هم مثل خیلی از افراد، تصمیم به خرید لپ‌تاپ جدیدی گرفته باشید. اگر بودجه‌ای که برای لپ‌تاپ در نظر گرفته‌اید چیزی بین ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان است، ویدیوی امروز کارتان برای انتخاب بهترین گزینه و خرید را خیلی راحت می‌کند.

در اولین قسمت از سری ویدیوهای راهنمای خرید لپ‌تاپ، به لپ‌تاپ‌هایی پرداختیم که زیر ۲۰ میلیون تومان قیمت دارند. اما در این بازه‌ی قیمتی دستتان خیلی باز نیست و ناچارید لپ‌تاپ‌هایی را بخرید که صرفا برای راه‌انداختن کارهای روزانه مناسب هستند.

اما در بازه قیمتی بین ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان دستتان به مقدار زیادی بازتر است و لپ‌تاپ‌هایی را می‌توانید بخرید که برای گیمینگ و اجرای نرم‌افزارهای گرافیکی حرف‌ بیشتری برای گفتن دارند. با این وجود چون لپ‌تاپ‌های این بازه نسبتا زیادند و مشخصات سخت‌افزاری نزدیکی به هم دارند، ممکن است در انتخاب لپ‌تاپ مناسب کمی گیج شوید.

ما در این ویدیو با انتخاب بهترین لپ‌تاپ‌های بین ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان، کارتان را آسان کرده‌ایم. با این حساب از شما دعوت می‌کنیم که ویدیوی ما را تماشا کنید و حتما نظرات و پیشنهادات‌تان را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

فناوری
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی