آیفون ۱۳ پرو مکس «اولترا» را با باتری بزرگ‌تر و فن خنک‌کننده ببینید

ماه‌ها قبل یک دانشجوی سوییسی که از عدم پشتیبانی آیفون از پورت USB-C خسته شده بود، توانست اولین آیفون X مجهز به این پورت را تولید کند. همانطور که انتظار داشتیم، چنین کاری الهام‌بخش باقی متخصصان علاقه‌مند به دستکاری آیفون شده و حالا یکی از متخصصان چینی موفق به ساخت آیفون ۱۳ پرو مکس مجهز به پورت USB-C، جک هدفون، فن دوگانه و باتری بزرگ‌تر شده است.

این فرد چینی با انتشار چندین ویدیو در تیک‌تاک، ویژگی‌های این آیفون را به نمایش گذاشته است. همانطور که در تصاویر منتشر شده می‌توانید ببینید، ضخامت این مدل نسبت به آیفون ۱۳ پرو مکس معمولی دو برابر شده که این موضوع تا حد زیادی به افزوده شدن باتری ثانویه برمی‌گردد. همچنین در کنار تعبیه‌ی دو فن خنک‌کننده و جک هدفون، باید به استفاده از پورت USB-C و اسپیکرهای بزرگ‌تر هم اشاره کنیم.

این فرد متخصص اعلام کرده که مدل موردنظر در بنچمارک AnTuTu موفق به کسب نتایج بهتری شده که ظاهرا این موضوع به لطف استفاده از فن‌ها محقق شده است. او در این ویدیوها توضیح داده که برای ساخت چنین مدلی، فرایند بسیار سخت و پیچیده‌ای را پشت سر گذاشته و احتمالا کمتر کاربری می‌تواند چنین کارهایی را تکرار کند.

باید خاطرنشان کنیم ماه‌ها قبل که آیفون X مبتنی بر پورت USB-C ساخته شد، دانشجوی موردنظر آموزش کاملی را برای ساخت چنین مدلی منتشر کرد تا دیگر افراد هم بتوانند پورت USB-C را به آیفون خود اضافه کنند. با وجود اینکه سال‌هاست شرکت‌های مختلف برای گجت‌های خود به بهره‌گیری از پورت USB-C روی آورده‌اند، ولی اپل همچنان برای آیفون از پورت لایتنینگ استفاده می‌کند و همین اصرار به ادامه‌ی استفاده از لایتنینگ، با انتقادات گسترده‌ای روبرو شده است.

باید خاطرنشان کنیم اولین آیفون مجهز به پورت USB-C با قیمت ۸۶ هزار دلار فروخته شد. به همین خاطر باید ببینیم آیا این فرد چینی هم آیفون موردنظر را با از طریق مزایده در اینترنت به فروش می‌رساند یا نه. اگرچه طی ماه‌های گذشته خبرهایی در مورد ساخت آیفون‌های مبتنی بر ویژگی‌های جدید از طرف افراد مختلف منتشر شده، ولی هیچکدام از آن‌ها مانند این آیفون جدید از ویژگی‌های جذابی بهره نمی‌برند. از طرف دیگر باید خاطرنشان کنیم معمولا برای این کار آیفون‌های قدیمی دست‌کاری می‌شود اما این متخصص چینی توانسته چنین کاری را روی آیفون ۱۳ پرو مکس انجام دهد.

منبع: XDA-Developers

فناوری
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی