گوشی ریلمی C31 با پردازنده‌ی UniSoC T612 معرفی شد

شرکت ریلمی جزء آن شرکت‌هایی است که غالبا گوشی‌های خوبی را با قیمت مناسب راهی بازار می‌کند. این شرکت چینی در جدیدترین اقدام خود گوشی هوشمند جدیدی را به سری C اضافه کرد و آن ریلمی C31 نام دارد. این گوشی هوشمند جدید که در کشور هند رونمایی شد یک نمایشگر بزرگ و یک سیستم دوربین سه‌گانه را به کاربران ارائه می‌دهد. به طور کلی می‌توان گفت که ریلمی C31 با مجهز بودن به تراشه‌ی UniSoC T612، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید ۱۱ می‌تواند گزینه‌ی خرید مناسب و اقتصادی برای طرفداران این سری ریلمی باشد. در ادامه نگاهی دقیق‌تر به مشخصات این گوشی هوشمند جدید خواهیم داشت.

جدیدترین عضو سری C ریلمی از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی  HD + LCD با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد که یک ناچ قطره‌ای نیز برای قرار گرفتن دوربین سلفی روی آن تعبیه شده است. قلب تپنده‌ی این گوشی هوشمند را پردازنده‌ی هشت هسته‌ای UniSoC T612 تشکیل می‌دهد که با فرآیند ساخت ۱۲ نانومتری تولید شده است. پردازنده‌ی گرافیکی Mali G57، چهار گیگابایت حافظه‌ی رم LPDDR4X و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی UFS 2.2 نیز به پردازنده‌ی هشت هسته‌ای UniSoC T612 در امور پردازشی کمک می‌کنند.

در قاب پشتی این گوشی هوشمند یک سیستم دوربین سه‌گانه به همراه یک فلش LED دیده می‌شود. در همین راستا، سنسور اصلی این گوشی دقتی ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 دارد. دیگر دوربین‌های این سیستم را سنسور ماکرو و سیاه و سفید تشکیل می‌دهد. همچنین یک سنسور ۵ مگاپیکسلی سلفی در ناچ نمایشگر تعبیه شده که کاربران از آن می‌توانند برای برقراری تماس‌های ویدیویی و گرفتن عکس‌های سلفی بهره ببرند.

منبع تغذیه‌ی این گوشی هوشمند را باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت تشکیل می‌دهد که با یک شارژر ۱۰ وات انرژی مجدد خود را بدست می‌آورد. از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می‌توان به پورت شارژ USB-C، پشتیبانی از کارت حافظه‌ی میکرو SD، اسکنر اثر انگشت ادغام شده با دکمه‌ی پاور و یک جک ۳.۵ میلی‌متری صدا اشاره کرد. سیستم عامل اندروید ۱۱ روی این گوشی هوشمند نصب شده و رابط کاربری Realme UI R روی آن اجرا می‌شود.

ریلمی C31 در دو گزینه‌ی رنگی نقره‌ای و سبز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. اندازه‌ی این گوشی ۱۶۴.۷ در ۷۶.۱ در ۸.۴ میلی‌متر است و ۱۹۷ گرم وزن دارد. در این گوشی هوشمند جدید کاربران می‌توانند از نسخه‌ی ۵ بلوتوث، دو سیم کارت همزمان فعال، GPS و  Galileo بهره‌مند شوند. باید خاطر نشان کنیم که گوشی میان‌رده جدید ریلمی در دو پیکربندی ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم + ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم + ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. نسخه‌ی پایه این گوشی در حدود  ۸,۵۰۰ روپیه و نسخه‌ی ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم آن ۸,۷۰۰ روپیه قیمت‌گذاری شده است.

بد نیست خاطر نشان کنیم که این گوشی به عنوان جانشین ریلمی C21 روانه‌ی بازار می‌شود که در حدود یک سال پیش به کاربران این شرکت معرفی شد. ریلمی C21 دارای یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با یک بریدگی کوچک است. صفحه LCD این گوشی دارای رزولوشن HD + 720 x 1600 پیکسل و نسبت ابعاد ۲۰:۹ است. این گوشی نسبت صفحه به بدنه ۸۹.۵ درصد را ارائه می‌دهد. قلب تپنده‌ی این گوشی هوشمند را پردازنده‌ی هلیو G35 مدیاتک تشکیل می‌دهد که مجهز به ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی است. همچنین کاربران می‌توانند برای داشتن حافظه‌ی ذخیره‌سازی بیشتر، از کارت حافظه‌ی میکرو SD در این گوشی هوشمند بهره ببرند.

در پنل جلویی ریلمی C21 یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های سلفی و تماسهای ویدیویی قرار دارد. محفظه‌ی دوربین مربع شکل این گوشی دارای یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک جفت سنسور ۲ مگاپیکسلی است. این گوشی از جک صوتی ۳.۵ میلی متری نیز بهره می‌برد. منبع تغذیه‌ی این گوشی هوشمند مشابه ریلمی C31 است؛ یعنی یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت وظیفه‌ی انرژی رسانی این گوشی را برعهده دارد که با شارژر ۱۰ وات نیز انرژی مجدد خود را بدست می‌آورد. باید دید کاربران ریلمی چه واکنشی نسبت به این گوشی جدید نشان خواهند داد.

منبع: Mysmartprice

فناوری
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی