حالا که می‌روی، اتوی مسافرتی را هم بردار!

اگر جزو کسانی هستید که مجبورید به خاطر کارتان زیاد سفر بروید و جلسه‌های رسمی ملاقات داشته باشید، حتما می‌دانید که داشتن ظاهر مرتب تا چه حد مهم است.
طبیعتا حفظ ظاهر مرتب و اتوکشیده در سفر کمی سخت‌تر از معمول خواهد بود. برای آقایان تا کردن، جمع‌وجور کردن و جای دادن لباس‌ها در چمدان اغلب تبدیل به یک چالش می‌شود. این چالش به‌خصوص برای آقایانی که هرروز باید کت‌وشلوار بپوشند، دشوارتر است. تا کردن و جا دادن کت‌وشلوار در چمدان کار بسیار حساسی است؛ برای این‌که باید آن را با همان ظاهری از چمدان درآوریم که در ابتدا گذاشته بودیم: صاف و بدون چروک.

اتوی مسافرتی وسیله‌ای است بسیار کاربردی که بهتر است همیشه جایی در چمدان‌تان برایش در نظر بگیرید.

شاید علت این‌که بیش‌تر آقایان از این کار شانه خالی کرده و آن را به همسران خود واگذار می‌کنند، همین باشد. بد نیست در این‌جا خطاب به این‌دسته از آقایان بگوییم: کم‌کم به فکر باشید که خودتان گلیم‌تان را از آب در آورید؛ چون به‌هرحال روزی گیر خواهید افتاد!
پیشنهاد ما برای حل این مشکل استفاده از اتوی مسافرتی است؛ اتویی کوچک و جمع‌و‌جور که وزن کمی دارد و فضای زیادی را هم از چمدان‌تان اشغال نمی‌کند.

اتوی مسافرتی وسیله‌ای است بسیار کاربردی که بهتر است همیشه جایی در چمدان‌تان برایش در نظر بگیرید و آن را با خود هم‌سفر کنید. در این‌صورت صرف‌نظر از این‌که چطور لباس‌تان را تا مقصد رسانده‌اید، خاطرتان آسوده است چون شانس آن را دارید که قبل از حاضر شدن در قرارها ظاهر مرتب و اتوکشیده‌ای برای خودتان درست کنید.
توصیه: از آن‌جا که مسلما نمی‌توانید میز اتو را در سفرها همراه‌تان ببرید، پیشنهاد می‌کنیم از یک حوله استفاده کنید و آن را روی سطحی صاف، به‌عنوان میز اتو زیر دست‌تان قرار دهید. حالا اتو کردن کار چندان سختی نخواهد بود.

منبع: Business Insider

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی