[گالری عکس] این ون مسافرتی خانه شما را به دل طبیعت می‌برد

یکی از جدیدترین ون‌های مسافرتی که به بازار آمده «ونتانا هابی ۲۰۱۷» (Vantana Hobby) است که از امکانات هوشمندی بهره می‌برد که فضای زیادی هم نمی‌گیرند. هابی در این خودرو، یخچال عادی را با یک یخچال «اسلیم‌لاین» جایگزین کرده که بالای آشپزخانه مثل یک کابینت قرار می‌گیرد. این متخصص آلمانی ون مسافراتی همچنین چند ویژگی منحصر به فرد دیگر و عناصر استالیشی به جدیدترین ونش معرفی کرده است.

طراحی خارجی این خودرو شما را بلافاصله ترغیب می‌کند که بر آن سوار شوید و وقتی این کار را می‌کنید، با اتاقی مواجه می‌شوید که واقعا می‌درخشد. جذاب‌ترین ویژگی ونتانای جدید یخچال شیک و باریکی است که هابی با همکاری شرکت «دامتیک» (Dometic) ساخته است. هابی نسبت به این یخچال هیجان زیادی دارد و تاکید می‌کند که با هر چیز دیگری در بازار فرق دارد.

در بازار این ون‌ها استفاده مناسب از فضا اهمیت زیادی دارد. اسلیم‌لاین این کار را با ترکیب یکپارچه اتاقک یخچال و کشوی نوشیدنی‌ها در کابینت انجام می‌دهد. این طراحی جایگزین جالبی برای یخچال‌های جعبه‌ای ایستاده است. با این حساب، طراحی داخلی ونتانا بازتر می‌شود.

فضای خنک‌کننده‌ی این مدل ۹۰ لیتر ظرفیت دارد، در حالی که ونتانا ۲۰۱۶ بین ۵۰ تا ۸۰ لیتر ظرفیت داشت. علاوه بر این، نگه‌داری بعضی از اقلام یخچال، در قسمت بالای آشپزخانه برای آشپزی و آماده کردن غذا راحت است.

فراتر از این امکانات جدید، ونتانا یک ون کمپر چندکاربردی است که حسابی به درد مسافرت و ماجراجویی می‌خورد. هابی چند نقشه مختلف برای اتاق این ون ارایه می‌دهد که شامل گزینه‌های دوخوابه و یک‌خوابه می‌شود. هر نقشه برای نشستن چهار نفر و خواب دو نفر ظرفیت دارد و گزینه اضافه کردن یک تخت تاشو هم وجود دارد.

اندازه‌ی این ون بسته به نقشه اتاق تغییر می‌کند، اما همه مدل‌های ونتانا به موتور ۲.۳ لیتری فیات با ۱۳۰ اسب بخار و سیستم انتقال قدرت دستی شش سرعته مجهز هستند. گزینه‌های رانشگر دیگری هم بسته به نقشه اتاق ون وجود دارد.

هابی، ونتانا را اوایل تابستان معرفی کرد و آن را در نمایشگاه کاراوان دوسلدورف به نمایش گذاشته است. قیمت این ون مسافرتی از ۴۶ هزار و ۵۱ هزار دلار شروع می‌شود.

 منبع: Gizmag

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی